Skellefteå AIK

2013-09-27 / 06:28:00
Om det vore så att jag var intresserad av hockey, skulle jag definitivt hålla på Skellefteå AIK. När jag var ung tog laget SMguld ett par gånger, tror jag, och efter många års i botten är det återigen ett vinnande lag. Inför den här säsongen har man, naturligtvis!, värvat och köpt in spelare för att höja lagets kapacitet ytterligare. Och vet du vad, JAG KÄNNER ETT AV NYFÖRVÄVENS MAMMA! Jag vet just ingenting om honom, men hans mamma är en kul prick. Vi har skrattat mycket genom åren. Hon är en rackare på att dansa och ibland går det så vilt till att kjolen ramlar av! Med en sån mamma som stöd kan man nog inte göra annat än att spela bra. Heja Jonas och Skellefteå!
 
aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Babsan

Mäh..... det var ju bara UNDERkjolen som gled ner.
Och förresten så var resåren skitdålig, så det så!
Har precis varit i Karlstad och för första gången heja på BORTA-laget. Märklig känsla.....

Svar: Jaså, var det så det var....
tsomitant.blogg.se

2013-09-28 @ 13:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback