Nämen vad nu?

2014-02-20 / 08:21:00
Kanelbullar är dett godaste bakverk jag vet! Och jag tycker att det är det roligaste bakverket att baka också! Man kan ju tycka att jag inte skulle göra så mycket annat än baka och fylla frysen nu när jag inte går iväg till ett jobb på dagarna, men tyvärr har det inte blivit så mycket av det. För det första så har bagaren runt hörnet väldigt gott dagsfärskt bröd. För det andra har vi inte så stor frys. Och för det tredje är det inte speciellt nyttigt med bullar. Nu har jag inga fler ursäkter. I går kväll ville dock alla juniorsarna ha semlor, så vid sjusnåret drog jag igång en bulldeg. Och eftersom semelbegäret brukar stillas efter typ två semlor, bakade jag kanelbullar av återstoden av degen. I det här huset händer det mystiska saker så fort jag vänder ryggen till. Så och denna gång. När jag skulle pensla bullarna upptäckte jag något mycket, mycket konstigt
 
 
Vad var det som hamnat mitt i gobullen? Hur hade det kommit dit? Mysteriet är fortfarande olöst. Men bullen smakade gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback