Nya favoriter

2014-02-18 / 08:18:00
Jag har hittat två nya favoritbutiker sen vi flyttade hit till Paris, COS och &otherstories. Det är båda två märken som skapats av H&M-gruppen. COS har ett lite striktare mode, med raka linjer och klassiska färger utan att för den skull bli tråkiga. &otherstories erbjuder ett "yngre" mode, eller hur jag ska uttrycka det. Kjolarna är lite kortare och materialen lite ovana, men jag har hittat guldkorn där(ja, ja det kanske är mest dottern som stått för hittandet....). I går köpte jag en underbar sidenklänning där som jag hoppas få mycket användning för. Nu närmast en 50-års fest!
 
 
(Jag ska visa den spännande ryggen när jag har den på mig!)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback