Cartier

2014-01-13 / 07:14:00
På Grand Palais pågår det en utställning om Cartier.
 
Mängder av fantastiska smycken finns till allmän beskådan. Vilka otroliga kreationer! Och vilka ofantliga pengar! Den ena ädelstenen är större än den andra och skapelserna är helt makalösa! Jag tror faktiskt INTE att jag skulle tacka nej till ett smycke från Cartier....
 
halsband med diamanter
 
paraplyhandtag
 
 
Ett antal förmögna och vackra kvinnor har genom tiderna valt Cartier och dessutom varit smyckesdesignern trogen
Elizabeth Taylor
 
Wallis Simpson
 
Grace Kelly
 
Det skulle ju inte vara helt fel att spela i samma liga som dessa tidlösa kvinnor. Jag tror att det hör ihop med val av smyckesdesigner, vad tror du?

Kommentarer
Postat av: Miriam

Med ett paraplyhandtag från Cartier skulle jag hålla hårt i paraplyet!

Svar: Jag skulle lämna paraplyet hemma!
tsomitant.blogg.se

2014-01-16 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback