Avsaknaden av blogginlägg

2014-03-15 / 17:30:00
Jag tittade på en intervju med den kända bloggerskan Kenza för någon vecka sen. När hon var som mest aktiv med sitt bloggande skrev hon mellan sju och åtta inlägg per dag. Per dag! Det får jag knappt ihop på en vecka. Den senaste tiden har det varit riktigt dåligt med uppdateringar och det ber jag om ursäkt för. Men jag har faktiskt en väldigt bra anledning till avsaknaden av inlägg. Jag studerar. Jag läser en kurs som heter Flerspråkighet och andraspråksutveckling vid Högskolan Dalarna. Det var länge sen jag satt i skolbänken och kursen är svår, så jag har faktiskt inte tid att blogga så mycket som jag skulle vilja. Titta på fotot nedan så tycker du nog att det är ok att jag inte skriver mer än några inlägg i veckan. Visst då? Snälla? Visst är det OK?
 

Kommentarer
Postat av: Alis

Själv har jag tydligen övergått till att blogga en gång varannan månad ungefär....

Svar: Man måste ju tycka att det är kul, eller hur? Att du, en främling, läser min blogg gör mig jätteglad!
tsomitant.blogg.se

2014-03-16 @ 08:38:56
URL: http://mittalisliv.blogspot.com
Postat av: Babsan

Du börjar låta lite slö, tycker jag....

Svar: Kan du bara vara tyst! Jag sliter som ett djur med att förstå finita verb o nominalfraser o efterställda attribut o allt annat! Hejarop istället tack ska du ha;)
tsomitant.blogg.se

2014-03-16 @ 16:27:40
Postat av: helle

helt ok
jag och marta datafastar, din blogg undantagen, så det blir max ett besök i veckan, därav avsaknaden av dagliga kommentarer!

Svar: Bra initiativ där! Fast jag saknar dina kommentarer. Det blir liksom tomt utan dom ;)
tsomitant.blogg.se

2014-03-17 @ 19:49:58
Postat av: Babsan

Hejahejaheja Ulrika!!!!! Låter roligt, svårt och intressant.... allt på en och samma gång. Gör nu dina läxor ordentligt!

Svar: ;)
tsomitant.blogg.se

2014-03-17 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback