Mellan raderna

2014-03-20 / 07:24:00
När jag blir trött på att läsa om svensk grammatik eller svensk migrationspolitik brukar jag ta en liten rast. Ibland tar jag en kopp kaffe och en glass. Ibland går jag och handlar middagsmat. Ibland lyssnar jag på pratglada barn. Ibland tittar jag bara ut genom fönstret. Vi har en liten trädgård med några riktigt gamla och stora träd. Träden lockar till sig en hel del fåglar. Oftast är det äckelduvor, men i vinter har jag sett både talgoxe och blåmes. I går när jag rastade var det två nötskrikor ute på gräsmattan. Så vackra! Tyvärr hann jag inte få fram kameran så du får hålla till godo med google.
 
 

Kommentarer
Postat av: Babsan

Mäh.... är det i PARIS dom är, när dom inte sitter i mitt äppelträd i Gonäs!?! Tänka sig.... hade jag ingen aaaaaaning om!

Svar: Mellanlandning?
tsomitant.blogg.se

2014-03-20 @ 19:35:09
Postat av: helle

ja idag sitter dom i äppelträdet på gädebacken!

Svar: Ja här är dom då inte längre
tsomitant.blogg.se

2014-03-21 @ 07:59:40
Postat av: Miriam

Haha, äckelduvor, det är verkligen rätta namnet!

Svar: Dom är verkligen äckligare än äckliga! och här är ju allihop krymplingar! BLÄÄÄ!
tsomitant.blogg.se

2014-03-29 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback