Solens baksida

2014-03-14 / 13:20:47
Den senaste veckan har vi haft ett alldeles underbart väder! Det har varit sommarväder med drygt 20 grader varmt och ljumma vindar. Jag har varit ute för att få lite sol på näsan och det har resten av Paris innevånare också.
 
 
 
Men, solen har en baksida. När det kommer ett högtryck och parkerar sig över stora staden tar det formen av ett tätslutande lock med kraftiga luftföroreningar som följd(kolla dagens värden här). När det är sånt här väder kan man SE all skit som finns i luften
 
 
 
Myndigheterna uppmanar gamla människor, barn under sex år samt personer med lung- eller hjärtproblem att stanna inne. När det ser ut så här känns det mindre roligt att gå ut och strosa. Det är också obehagligt när människans påverkan på miljön visar sig så tydligt.
 
 

Kommentarer
Postat av: helle

här luktar det mest bara koskit!
om det är 20 grader varmt TA AV DEJ DINA NAJLÅNS!

Svar: Om jag tog av mig dom skulle jag i alla fall bli ensam i parken.....
tsomitant.blogg.se

2014-03-17 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback